Translate it into your language

Blog-arkiv

lørdag den 1. september 2012

Nik & Jay

Hej Bloggen

Så har jeg været til årets sidste Fed Fredag. Og ja, i dag var det super fedt! Jeg var til koncerten med nogle veninder. (Josefine, Maja, Sofie, Tilde og Anne Sofie). Friheden var fyldt op med 20.000 mennesker og de ville ikke lukke flere ind. Så det var helt kaotisk, men det ødelage sandlig ikke stemningen.

Vi fik en god plads, og vi havde god udsigt. Da Nik & Jay trådte op på scenen gik folk helt amok, og var under hele koncerten vilde efter de to drenge. Jeg synes de gjorde det rigtig godt, og de var rigtig gode til at få publikum med sig. Jeg elsker fornemmelsen når man er til koncerter, og jeg nyder hver eneste gang. Jeg ligger nogle videoer fra koncerten ud senere, når jeg har fået dem klippet lidt sammen, men i dag må i nøjes med billeder.

Hav en god weekend!

// Karoline


Ingen kommentarer:

Send en kommentar