Translate it into your language

Blog-arkiv

tirsdag den 28. august 2012

Hamborg City

Hej Bloggen.

I over morgen (torsdag) tager jeg til Hamborg med min kusine, mor, moster og mormor. Det var en gave vi gav min kusine til hendes konfirmation. Vi har ikke rigtig lagt planerne for turen helt endnu, men der er nogle ting vi SKAL dernede. F.eks. skal vi ind og se "Der König der Löwen" som musical (hvilket vi også gav min kusine i gave), så skal vi også ud og sejle på floden, i spa og så skal vi selvfølgelig shoppe. Jeg glæder mig helt vildt til en masse pige hygge, god mad og så bliver det skønt med nogle gode grin. Jeg lover at tage en masse billeder og ligge dem ind på bloggen, når jeg kommer hjem igen.

God tirsdag aften :-)
'


Det hotel vi skal bo på.


Løvernes konge musical.

//Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar