Translate it into your language

Blog-arkiv

søndag den 8. juli 2012

Skøn sommerdag

Hej Bloggen

Først vil jeg gerne sige undskyld for den dårlige blogning her på det seneste, men hverken mig og Karoline har tid til det. Jeg vil gerne blogge så meget jeg kan, men også nyde det gode vejr mens det er her. Som sagt er Karoline i USA, så hende skal I nok ikke regne med at høre fra i de næste 4 uger!

Nå, men nu til det indlægget rigtig handler om. Det har været en skøn dag i dag. Jeg har været ude og sejle sammen med min veninde og hendes familie. Vi sejlede fra vores sommerhus på Skødshoved over til Helgenæs. Vejret var super godt og solen skinnede fra en skyfri himmel. Vi spiste aftensmad mit ude i ingenting eller det vil sige vi sad midt ude i et krat der var fyldt med kryb (adr). På hjemturen fik jeg lov til at styre båden, så nu kan jeg vidst godt kalde mig selv for sejler! Efterfølgende var jeg sammen med en anden veninde, en som jeg går i klasse med, vi havde aftalt at mødes og være sammen i en times tid. Det var meget hyggeligt og dejligt lige at se hende igen.










//Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar