Translate it into your language

Blog-arkiv

lørdag den 28. juli 2012

Fødselsdagen

Hej Bloggen.

Som lovet er der her et indlæg om min fødselsdag i søndags. Jeg startede med, at blive vækket på sengen af min familien af sang. Derefter stod jeg op til et morgenbord, med lækker morgenmad og mange gaver. Mine gæster kom først kl. 14, så indtil de kom gjorde vi os klar og lavede mad. Gæsterne blev til kl. 22 og efter de tog hjem skulle der ryddes op og slappes af. Jeg havde en rigtig god dag og fik en masse gode gaver. Nogle af mine gaver har jeg taget et billede af så i kunne se dem, udover dem i kan se har jeg fået: Spejlrefleks kamera, MASSERE af tøj, høretelefoner, solbriller, bøjler (til mit tøjstativ) og en masse andet. 

Øreringe fra Ukendt -
Jeg kender ikke mærket og det står heller ikke på dem.

Parfume 'One Summer' fra Calvin Klein -
Den er utrolig god og dejlig frisk i duften

CD 'Believe' af Justin Bieber -
Selvfølgelig synes jeg den er overdrevet god!!!

Hvordan albummet ser ud inden i - Det ser pænt godt ud.

2 essie neglelakker i lyslilla og mint grøn -
Jeg elsker begge farver og har allerede brugt den mint grønne.

Nikon D1300 spejlrefleks kamera -
Jeg er virkelig glad for det, det tager utrolig gode billeder!
//Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar