Translate it into your language

Blog-arkiv

fredag den 13. juli 2012

Et smut til Aarhus

Hej Bloggen.

I dag valgte jeg ret spontant at tage et smut til Aarhus. Jeg er i sommerhus på Mols og trængte lige til at komme tilbage til storbyen. Min skønne mor skulle også en tur til Aarhus, så jeg kørte med hende. Jeg havde aftalt med 3 veninde at vi skulle mødes inde i byen, så vi kunne være sammen og få kiggede lidt på tøj osv. Selvom det regnede det meste af byturen, havde vi det utrolig sjovt. Vi endte alle 4 inde under et lille overdækket sted, hvor der var en smule trængt at stå. Det var rigtig hyggeligt og dejligt at være tilbage i vante omgivelser og gå på et strøg der bestod af mere en 3 butikker. Vi kørte dog hjem til sommerhuset igen ved 16-tiden. Så alt i alt har det været en skøn dag og godt lige at få set mine veninder igen.







//Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar