Translate it into your language

Blog-arkiv

torsdag den 21. juni 2012

Sjov aften

Hej søde læsere!

Nu vil jeg dele min skønne aften med jer. Det startede da Anne og jeg spiste aftensmad sammen hos mig. Vi hygget os som sædvanlig rigtig meget, og havde det rigtig sjovt. Efterfølgende fik vi besøg af nogle venner. Laurits, Joakim, Troels og Rasmus kom på besøg. Det var virkelig en sjov aften, jeg nu træt og udmattet, ligger og tænker tilbage på. Vi fik ristet skumfiduser over bål i min have, og det var rigtig vellykket. Det smager helt fantastisk når man har mariekiks lagt uden om pålægschokolade og skumfiduser selvfølgelig. Prøv det en dag, det er virkelig lækkert. Vi spillede også lidt bordtennis og fodbold i haven, og udover det, hyggede vi os bare rigtig meget, og selvfølgelig havde vi det kanon sjovt samtidig!
Lige nu ligger jeg i min seng, og lugter lang væk af røg fra bålet. Men det kan betale sig, når man har haft sådan en hyggelig aften!

Jeg ser frem til at få weekend i morgen, og håber på at I alle får en dejlig dag i morgen!

// Karoline




Joakim og den rutinerede Gemke i en spændende duel
Laurits skruer bolden
Vi gjorde klar til bål
Når Anne og jeg gynger!
Så kom der gang i bålet
Mhhhh
Helt overdrevet perfekt ristet skumfidus


Rasmus græder når røgen rammer hans ansigt!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar