Translate it into your language

Blog-arkiv

søndag den 24. juni 2012

Sankt Hans

Hej bloggen

I går holdte jeg traditionen tro Sankt Hans. Jeg var på "Højen" som er en dejlig plads der ligger i området hvor Anne og jeg bor. Det var som altid smadder hyggeligt. Jeg mødte en masse venner jeg fik snakket med, og jeg fik ønsket dem en god sommerferie. Da bålet var brændt ned, og arrangement efterhånden sluttede, blev jeg sammen med nogle venner. Vi havde en rigtig hyggelig lørdag aften, og vi havde det virkelig sjovt. Og når man har det sjovt flyver tiden forbi én, og man får ikke taget de billeder, som man ellers havde planlagt. Det beklager jeg, men som alternativ har jeg fundet nogle Sankt Hans billeder på Google, så jeg kan pynte indlægget lidt op!

Jeg håber også at I har haft en god Sankt Hans aften.

// Karoline

Et kanon flot billede, af en gruppe mennesker der holdte Sankt Hans på stranden

Et andet fint Sankt Hans bål

Ingen kommentarer:

Send en kommentar