Translate it into your language

Blog-arkiv

torsdag den 28. juni 2012

1 dag tilbage

Hej søde læsere

Jeg ved selvfølgelig ikke hvornår i får sommerferie, men i Annes og mit tilfælde er det i morgen. Vi skal møde i skolen kl. 9 og har fri ved 12 tiden. Vi skal med vores årgang i mindeparken (en park der ligger tæt på vores skole). Planen er at vi skal spille rundbold, fodbold, kaste med frisbee, spise is, tage sol, og eller bare nyde hinandens selvskab. Jeg glæder mig virkelig meget til vi synger sidste linje af sommerferiesangen, og jubler og skriger, for at markere at sommerferien nu er startet. Men på trods af alt den glæde, ved jeg at det bliver lidt trist i morgen. Jeg skal nemlig tage afsked med min rigtig gode veninde Cecilie, der rejser på efterskole i 9. klasse. Det er virkelig ærgerligt at hun forlader os på Rosenvangskolen, men på den anden side, er jeg sikker på hun får en fantastisk år på efterskolen. Jeg vil komme til at savne hende, men jeg vil alligevel sørge for at holde kontakten med hende. Jeg håber på at hun kommer hjem i nogle weekender så vi kan være sammen.

Jeg ønsker jer den bedste sommerferie!

// Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar